Дистанційне навчання на період карантину(12.03-29.05.2020 р.) буде
проводитись шляхом опрацювання учнями та виконання
опорних конспектів тем відповідно до навчальної програми.
Надсилайте повідомлення, навчальні проекти, реферати на адресу: roman.73@ukr.net
Надсилайте повідомлення, навчальні проекти, реферати на адресу: roman.73@ukr.net
Розклад телевізійних уроків проєкту “Всеукраїнська школа онлайн” ТУТ.
Переглянути уроки можна ТУТ .
1. 13 березня. §34. Фотоефект. Закони фотоефекту (пункт 5. Учимося розв’язувати задачі, письмово, с.194-195).
2. 14 березня. §35. Шкала електромагнітних хвиль. Електромагнітні хвилі в природі і техніці.
3. 16 березня. §36. Дослід Е. Резерфорда. Постулати Н. Бора. Енергетичні рівні атома.
4. 18 березня. §37. Види спектрів. Основи спектрального аналізу. Відео ТУТ .
5. 20 березня. §38. Квантово-оптичні генератори (лазери).
6. 23 березня. §39. Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв’язку атомних ядер (пункти 1-4, с.224-228). Відео ТУТ .
8. 27 березня. Розв’язування задач і вправ. Вправа №39 (1;2), с.229
Переглянути відео за посиланням №1 , №2 .
9. 30 березня. Розв’язування задач і вправ. Вправа №39 (3;4), с.229
Переглянути відео за посиланням №3 , №4 .
8. 01 квітня. Розв’язування задач і вправ. Вправа №39 (5;6), с.229
Переглянути відео за посиланням №5 , №6 .
9. 03 квітня. Виконайте тестові завдання за посиланням:
join.naurok.ua Код доступу 552683
Рекомендовані теми навчальних проектів:
1. Роль електромагнітних хвиль у повсякденному житті людини.
2. Застосування інтерференції в техніці. Практичне застосування дифракції.
3. Застосування лазера.
3. 16 березня. §36. Дослід Е. Резерфорда. Постулати Н. Бора. Енергетичні рівні атома.
4. 18 березня. §37. Види спектрів. Основи спектрального аналізу. Відео ТУТ .
5. 20 березня. §38. Квантово-оптичні генератори (лазери).
6. 23 березня. §39. Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв’язку атомних ядер (пункти 1-4, с.224-228). Відео ТУТ .
7. 25 березня. §39. Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв’язку атомних ядер (пункт 5. Учимося розв’язувати задачі, письмово с. 228).
Тренувальна вправа: Гра "Виграй мільйон" ТУТ.8. 27 березня. Розв’язування задач і вправ. Вправа №39 (1;2), с.229
Переглянути відео за посиланням №1 , №2 .
9. 30 березня. Розв’язування задач і вправ. Вправа №39 (3;4), с.229
Переглянути відео за посиланням №3 , №4 .
8. 01 квітня. Розв’язування задач і вправ. Вправа №39 (5;6), с.229
Переглянути відео за посиланням №5 , №6 .
9. 03 квітня. Виконайте тестові завдання за посиланням:
join.naurok.ua Код доступу 552683
10. 06 квітня. §40. Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду. Мал. 40.1, графічно. Відеоурок.
11. 08 квітня. §41. Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації іонізуючого випромінювання (пункти 1-3, с. 236-240).
12. 10 квітня. §41. Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації іонізуючого випромінювання (пункт 4. Учимося розв’язувати задачі, письмово, с. 240). Відеоурок.
13. 22 квітня. Виконайте тестові завдання за посиланням: 12. 10 квітня. §41. Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації іонізуючого випромінювання (пункт 4. Учимося розв’язувати задачі, письмово, с. 240). Відеоурок.
Це завдання доступне до 11 травня з новим кодом 837596 .
Увага! Лише одна спроба. Повторно проходити тест не потрібно.
Увага! Лише одна спроба. Повторно проходити тест не потрібно.
14. 24 квітня. §42. Ланцюгова ядерна реакція поділу ядер урану (пункти 1-3, с. 241-244).
16. 29 квітня. §42. Атомна енергетика України (пункт 5, с. 245-246).
Тренувальні вправи:1). Знайти слова ,2). Визначні прізвища в історії атомної фізики .
17. 04 травня. Розв’язування задач і вправ. Вправа №42(1;2), с.246.
Перегляньте відео №1 , №2 .
18. 06 травня. Розв’язування задач і вправ. Вправа №42(3;4), с.246.
Перегляньте відео №3 , №4 .
19. 08 травня. §43. Елементарні частинки. Відео. Лічильник Гейгера-Мюллера .
21. 15 травня. Експериментальна робота №9. "Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями". Прочитайте послідовність виконання с.252-253. Перегляньте відео.
22. 16 травня. Узагальнення і систематизація знань з розділу "Атомна та ядерна фізика". Прочитайте с.254. Завдання для самоперевірки №1-4, с.255.
23. 18 травня. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://vseosvita.ua/go введіть код: vfh268 ,або https://vseosvita.ua/test/start/vfh268
(до 22 травня). Увага! Тривалість тестування до 45 хв. Одна спроба.
24. 20 травня. Узагальнення та повторення навчального матеріалу.
Повторити розділ "Електродинаміка. Частина 1", §1-9.
25. 22 травня. Узагальнення та повторення навчального матеріалу.
Повторити розділ "Електродинаміка. Частина 2", §10-16.
Чи існує межа науково-технічного прогресу?
26. 25 травня. Узагальнення та повторення навчального матеріалу.
Повторити розділ "Електромагнітні коливання і хвилі", §17-23.
Фізична картина світу
27. 27 травня. Узагальнення та повторення навчального матеріалу.
Повторити розділ "Геометрична оптика", §24-29.
28. 29 травня. Узагальнення та повторення навчального матеріалу.
Повторити розділ "Квантова оптика", §30-35.
Тренувальні вправи:1). Знайти слова ,2). Визначні прізвища в історії атомної фізики .
17. 04 травня. Розв’язування задач і вправ. Вправа №42(1;2), с.246.
Перегляньте відео №1 , №2 .
18. 06 травня. Розв’язування задач і вправ. Вправа №42(3;4), с.246.
Перегляньте відео №3 , №4 .
19. 08 травня. §43. Елементарні частинки. Відео. Лічильник Гейгера-Мюллера .
- Відео. Шкільна камера Вільсона (Час показу 0:52 хв.)
- Відео. Камера Вільсона (Час показу 2:07 хв.)
- Відео. Уран в камері Вільсона (Час показу 5:22 хв.)
21. 15 травня. Експериментальна робота №9. "Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями". Прочитайте послідовність виконання с.252-253. Перегляньте відео.
22. 16 травня. Узагальнення і систематизація знань з розділу "Атомна та ядерна фізика". Прочитайте с.254. Завдання для самоперевірки №1-4, с.255.
23. 18 травня. Виконайте тестові завдання за посиланням: https://vseosvita.ua/go введіть код: vfh268 ,або https://vseosvita.ua/test/start/vfh268
(до 22 травня). Увага! Тривалість тестування до 45 хв. Одна спроба.
24. 20 травня. Узагальнення та повторення навчального матеріалу.
Повторити розділ "Електродинаміка. Частина 1", §1-9.
25. 22 травня. Узагальнення та повторення навчального матеріалу.
Повторити розділ "Електродинаміка. Частина 2", §10-16.
Чи існує межа науково-технічного прогресу?
26. 25 травня. Узагальнення та повторення навчального матеріалу.
Повторити розділ "Електромагнітні коливання і хвилі", §17-23.
Фізична картина світу
27. 27 травня. Узагальнення та повторення навчального матеріалу.
Повторити розділ "Геометрична оптика", §24-29.
28. 29 травня. Узагальнення та повторення навчального матеріалу.
Повторити розділ "Квантова оптика", §30-35.
Рекомендовані теми навчальних проектів:
1. Роль електромагнітних хвиль у повсякденному житті людини.
2. Застосування інтерференції в техніці. Практичне застосування дифракції.
3. Застосування лазера.
Рекомендовані теми рефератів і повідомлень:
1.Сучасний супутниковий зв’язок. Супутникові системи.
2. Вплив електромагнітних полів побутових приладів
на організм людини.
3. Оптиковолоконні лінії зв’язку. Приклади
функціонування оптиковолоконних мереж.
4. Навігатор: принцип роботи й основні функції.
5. 10 цікавих фактів про оптичні явища.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити